Dag 413

2005 / Permalink / 0
Har sovit bra.
Är inte trött, förkylningen börjar släppa ordentligt nu.
Är bara lite slemmig på morronen. Bävar en del inför loppet, men har reviderat målsättningen ordentligt. Ska ta det som en folkfest och försöka njuta av att vara med............i den mån det nu går....

Ser fram emot att jobba utsocknes igen, trodde  inte det, men som tur e så kan man ju ändra på sig.
Det tunga just nu e ekonomin. 
Har inte riktigt råd med någonting. Det är frustrerande att inte kunna unna sig någonting någongång. Det va månader sedan jag kunde ”belöna” mig å min nykterhet. Det måste till en förändring på den fronten. Vet bara inte riktigt hur det ska gå till.

I stugen rullar däremot på ganska bra. Det börjar ta form runt bastun. 
Men även där är det pengarna som hakar det hela. Med lite flyt så kanske vi får till lite stålars framöver och kan göra infarten utan att behöva vänd på varje spik hela tiden. 
Tror å hoppas det iaf.

Har fixat vatten inne, känns ovant å lite lyxigt. Har åxå reviderat bygget en hel del. Ska bygga lite smartare och mindre, för att på så sätt få färdigt fortare och spara pengar. Men det gör det att jag nog måste riva det jag gjorde förra året, men det får vara som det vill med det.
Det spelar inte någon roll längre, det viktiga är dock gjort, har hittills klarat nykterheten, kanske tack vare att jag terapibyggde en del, det blev tyvärr inte perfekt, men kan använda det mesta av det jag gjorde, så det é inte ogjort arbete, men jag får förbättra en del. 
Känns i alla positivt i det stora hela numer.

Men ekonomin e som den e altså,  va tvungen att låna 2000 av M, han va snäll och lånade ut till mig, men det e ju för jävligt att behöva låna.
Känns inte så bra, men å andra sidan så har jag ju faktiskt någon att låna av numer, det hade jag inte för ett år sedan.
Till top