Dag 341

2004 / Permalink / 0
Ettårsdagen närmar sig.
Ser fram emot denna dag.
En stor dag.
Vet inte om jag vågar se fram emot den. Vågar inte ta ut något i förskott.
Har en tro på att andra året blir enklare.
har ju gjort denna dag ett år tidigare hela tiden. Bara titta tillbaka i dagboken och göra exakt som förra året, då dricker jag åtminstone inte. Vet inte om det kommer att bli så. men det känns så.
Idag kom beskedet om den nya tjänsten jag sökt.
A och min chef tyckte att det var för tidigt för mig.
Men att jag gärna kan söka nästa tjänst.
Ja, det kan jag ju göra.
Men bestämmer mig sittande att jag inte kommer att söka någon mer tjänst.
Men delger inte detta, håller det för mig själv.
Blev inte sur eller så. Men känner att orsaken inte är ok.
Gillar inte att dom bedömer huruvida jag fixar saker eller ej, med avseende på fylleriet.
Hade känts bättre om jag inte fått jobbet pga att någon var bättre eller bättre lämpad.
Gillade inte det.
Men förstår hur dom tänker. Kanske skulle tänka så själv i deras situation.
Nåja, det är som det är med det.
Nu är det glömt och över.
Vill ut på uppdrag nu. Är trött på att vara här inne på kontoret.
Verkar inte vara högprioriterat att få ut mig.
Träningen går i alla fall bra, alltid nåt.
Till top