Dag 292

2004 / Permalink / 0
Är trött å känner av träningen i kroppen. 
Sover för lite. Har svårt att komma i säng.
Är lite irriterad över E
Men det e ok.
Vaknar mitt i natten.
Nu får det vara nog.
E ligger och irriterar mig.
Känner att det måste bli en lösning med henne.
Är förbannad på henne.
Hon beter sig. Hon är inte ok mot mig. Håller på glider undan och velar runt.
Framåt ½ 7 är jag riktigt arg på henne.
Ringer henne innan 7.
Väcker henne. '
Skäller ut henne efter noter. Är riktigt förbannad på henne.
Hon är nyvaken och inte direkt förberedd.
Ställer henne mot väggen.
Hon medger att det är som jag säger.
Ställer ultimatum.
Hon vill fundera säger hon.
Inte läge att fundera mer nu. Är trött på detta jävla veleri från hennes sida.
Nu eller aldrig.
Hon har velat klart.
Säger åt henne att komma hem till mig ikväll eller ge fan i att komma för all framtid.
Lägger på.
Vet inte om det va så genomtänkt trots allt.
Men skit samma, nu är det som det är. Nu får hon bestämma sig hur hon ska ha det.
Jävla velmaja....
Vet inte om hon tänker komma eller ej. Spelar ingen roll. Måste få ett avslut på detta skit.
På kvällen kommer hon.
Jag är fortfarande riktigt ilsk på henne.
En lång kväll med mycket känslor.
Långt efter midnatt somnar vi.
Tillsammans.
Till top