Dag 249

2003 / Permalink / 0
Snart är julskiten här.

På eftervården pratas det om alkoholfri glögg.
Hur sopigt är inte det då???
Alkoholfri glögg, vem faan vill ha det? Vaför?...retar tarmen bara ju....
En tjomme pratar om hur han testat och letat fram en glögg som är sååå goood.
Nu kan han dricka glögg som alla andra.
Tänker att han kommer inte att hålla många dagar till. Säger åt honom att passa sig.
Han fattar inte vad jag pratar om. Tycker att jag är stöddig och stor i käften.
Jag drar igen kakhålet, men tycker att han är en idiot.
Alkoholfri glögg.................sicken jävla sopa....
Men nu är jag med i programmet och ska inte reta mig på andra.
Ta Det Lugnt.
Lev Och Låt Leva.
Hans bekymmer. Men han har ett högraget flin i nyllet och det irriterar mig.
Tycker det är konstigt att ingen mer än jag hoppar på honom om detta, men så är det.
Har nog med min egen jävla jul så jag sikter i honom nu, vill han supa så ska han ju göra det.
Alkoholfri glögg........hmptf....dricker han det kommer han att supa......Punkt
Till top