Gott i solen

2006 / Permalink / 0
Har inte skrivit pånågra dagar nu. Har varit på semester.
En dags semester i Fredags. Vi åkte till Stockholm påTo natt.
Bodde på hotell mitt i stan.
Min kusin gifte sigoch vi passade på att vara lite lediga.
Skönt.
Härlig hotellfrukost och sedan var det utt på stan på fedagmorgon. Vi avslutade kvällen på Grön Lund.
Härligt med en leende stad i solsken.
Upp tidigt och ut på Lördag morgon.
Hittade väl sådär i stan och körde lite vilse, men vi hittade en liten badvik så vi i alla fall fick ner fötterna i vattnet.
Sedan bar det av på bröllop. Min kusin gifte sig.
Sicket urtrist bröllop. Inga skandaler, inga pinsamma tal, Ingenting alls utan allt va bara välregisserat och ganska trist. Ja ja om dom vill ha det så så är väl det ok då.....
Om jag ska gifta mig så ska det ju vara lite fart inte bara ett segt sittande med trista gråa tal.
På söndan glev vi 50 mil i stekande sol. Cabben va nere hela vägen.
Ett dopp i poolen när vi kom hem va inte fel.
Vi badade, hunden B vägrade dock att bada, han badar bara ensam.
Nåja, helgen va skön.
Trist bröllop, men det får man väl leva med.........

Till top