Snö ute Sol i Sinne

2006 / Permalink / 1
Poetiskt rubrik va?

Idag har jag tagit ut cabben.
Härligt. fast vädret va ju inte direkt på min sida.
Regnar och beter sig illa.
Men bilen går gott i alla fall. Kan ju ha taket på, det går ju det åxå.
Är på firman och gör lite arbetsöverikt.
Väldans vad det finns att göra. Måste göra chema till oss.....

Vad värre är är att imorgon bitti kommer min sponsor.
Han har gett mig i uppdrag att läsa och förkovra mig i stegen, spec det 4:e.......jag har inte läst det jag ska.
Känner mig som en liten skolgosse, men ska iaf ögna igenom det han sagt.
Så jag vet vad jag inte har läst i alla fall.......men vad svårt det är för mig att fatta att det är det viktigaste.
Spelar ju ingen roll med en häftig bil om jag super........
Det Viktigaste Först...........NYKTERHETEN.
Ja ja ja ska bli bättre......
#1 - - Lasse:

Det låter häfigt, båda delarna. Att ta ut cabben måste vara en känsla, själv har jag tagit ut mc:n för några dagar sedan och drog ett varv.
Men att ha sponsor efter fyra år låter minst lika häftigt, är det för att säkra nykterheten som du tycker att du behöver det nu?
Lasse

Till top