Morgonpigg

, 2006 / Permalink / 0
Vaknar okristligt tidigt denna kristna dag.
är väl okristlig kanske.
hunden B slaggar gott, han vill inte gå upp.
Får tvinga ut honom i regnet på promenad.
Nu sitter vi på jobbet, rättelse jag sitter han slaggar i drömmarnas land.

Skrev just ett litet mail till helgmorgon.
Skrev ju ett brev till det programmet för 3 år sedan, får väl göra det till tradition....
Fast glömde att önska en låt.
Hade önskat Budgie och låte breadfan om jag tänkt på det......

Idag ska jag fixa till ett nytt datasystem på jobbet. ska bli roligt att att få till det där som bara ska funka.

Vad lite värre är att min AA vän inte längre gå¨r på AA.
sa till honom på skarpen igår, men blev bara sunkig stämning av det.
Det oror mig när någon börjar slarva med möten. Alla jag hört om, utom en än så länge, har trillat dit på dricken igen.
sa till honom att detta är på riktigt, det är allvar, inte på skämt. Mwen det enda som hände vara tt det blev tryckt stämning runt bordet. Sket i det och teg. Tystnaden blev påtaglig och obekväm, mendet kan det gott vara. Jag har min ståndpunkt klar vad gäller detta och backar inte en milimeter på den. AA och livet eller eländes elände och ond bråd död. Mitt val har jag gjort..........Idag......imorgon får jag se.
Till top