E är värdelös.....

2006 / Permalink / 0
Igår kväll köpte E en flaska vin.
en Halvflaska......?
Tog henne 4 timmar, ja du läste rätt....fyra timmar att fjanta i sig den.
Jag hade dratt i mig den på 4 sekunder......inte en sukund mer.......

En halv flaska vin????
Vaföör gör man det?
é ju helt meningslöst.........skulle aldrig falla mig in i att gå och köpa en halv flaska vin.
Te vecken nötta då????

Har aldrig förstått mig på det där läppjande fjuttdrickat.
Iband hör jag på AA människor som har en dröm om att kunna dricka socialt.
vaffö då?
Har dom någonsin gjort det innan?
Jag har i alla fall aldrig gjort det.
Fanns det bara en öl, ja då stuntade jag hellre i att dricka alls än att knappt få läpparan fuktade.
Nä sicket trams betteende.....
Fjuttbeteende....

Jag har i alla fall ingen önskan om att dricka ett glas vin, även om jag kunde.
Ett glas vin.....nåt så patetiskt fjuttigt....är ju godare med en cola......eller?



Till top